« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
آنچه گذشت؛
امسال برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه برگزار شود...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی ؛جلسه کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان لنده  با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ فرماندهی انتظامی شهرستان، بخشداران مرکز ی و موگرمون و رؤسای ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  برگزار شد.

بیشتر برنامه کاری کمیته ها، برنامه تبیینی و دستاوردهای انقلاب می باشد

این جلسه با هدف ارائه گزارش روسای کمیته ها و کارگروه های ستاد، جمع بندی برنامه های اعلام شده توسط ادارات و اعلام پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان در دهه مبارک فجر برگزار و حجت الاسلام الهی نیا در ابتدای این جلسه طی سخنانی با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با بیان اینکه امسال بیشتر برنامه کاری کمیته ها، برنامه تبیینی و دستاوردهای انقلاب می باشد گفت: ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند.

حضور در برنامه های مختلف ستاد دهه فجر جزء برنامه های انتظامی است

همچنین سرگرد جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان با تبریک فرا رسیدن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت : دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.

وی تاکید کرد: شرکت در برنامه های مختلف ستاد دهه فجر جزء برنامه های انتظامی است که این برنامه ها یکسری تدابیر را نیاز دارد که از هم اکنون تحت برنامه ریزی قرار دارند تا ان شا الله این ایام فرخنده و ارزشمند تاریخ شکوهمند انقلابمان به نحو مطلوب برگزار شوند.

باید همه گروه‌ها با هر سلیقه‌ای در جشن انقلاب اسلامی خود را سهیم بدانند

بخشدار مرکزی لنده هم در این نشست گفت:باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل دستگاهها، برنامه های دهه فجر امسال را باشکوهتر از سالهای قبل برگزار نماییم و اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بخصوص نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

عادل مرادی بابیان اینکه امسال برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه برگزار شود، ابراز داشت: برنامه‌ها و سخنرانی‌های دهه فجر به‌گونه‌ای نباشد که چپ و راست را بکوبند بلکه باید همه گروه‌ها با هر سلیقه‌ای در جشن انقلاب اسلامی خود را سهیم بدانند.

در این نشست هر یک از مسئولین شهرستان نظرات ؛ برنامه ها و پیشنهادات خود را در زمینه هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند.

تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ؛حفظ حرمت ایام فاطمیه ؛رژه موتوری در اولین روز دهه فجر؛دعوت از هنرمندان با هماهنگی اداره ارشاد ؛جلوگیری از حضور افراد فاقد مجوز برای عکاسی و فیلمبرداری؛اجرای زنگ انقلاب در 13 بهمن و حضور فعال خبرنگاران  و سایتهای دارای مجوز برای انعکاس مراسمات مختلف از جمله مصوبات این نشست بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: